Acoustic Marketing Cloud
Tidligere IBM Watson Marketing
Tidligere IBM Watson Marketing
Acoustic er en AI-drevet, åben platform til omnichannel marketing og end-to-end customer journey management. Acoustic er den ledende, uafhængige marketing cloud platform med +3.500 kunder i over 20 lande.
Acoustic står stærkt i markedet, har større bredde og fleksibilitet end de fleste, og så udvikler de sig utrolig hurtigt. Det gør dem til et interessant alternativ uanset størrelse og omfang af din kundedatabase og digitale ambitioner.
Fluid er partner på Acoustic i Norden. Vi er specialister i data og i den datadrevne, personlige kommunikation. Vi kan derfor hjælpe med alt fra onboarding til optimering og drift af dine kampagner og automatiserede flows.
Lav personlige kunderejser med AI-drevet marketing automation
Opret engagerende indhold med AI-drevet content mangement
Opnå et nyt niveau af kunde indsigt med AI-drevet analyse
Øg konvertering og engagement med AI-drevet personalisering
Integrer kunde- og marketingsystemer og nedbryd data siloer
En Omnichannel Marketing Automation Platform
Med Acoustic Campaign får du en marketing automation platform, der gør det muligt at designe effektive kampagner, der overgår dine kunders forventninger.
Brug adfærds- og profildata fra enhver kilde, og kombiner med logik og AI-anbefalinger til at oprette personificerede og relevante kampagner og automatiserede flows på tværs af kanaler, online og offline.
Design kampagner på tværs af digitale kanaler, som fx e-mail, web, mobile push, SMS, social og offline kanaler.
Trigger meddelelser ved ind- og udgang samt ophold på kendte lokationer eller ved brug af beacons.
Brug dynamisk indhold til at skabe øget engagement og konvertering.
Design stærke dashboards til analyse, rapportering og effektmåling.
Få indsigt til skabe bedre kundeoplevelser og resultater
Med Acoustic Analytics får du en indsigt, som du kan bruge til at skabe bedre kundeoplevelser og konverteringer på tværs af dine kanaler.
Visualiserer hvordan dine kunder interagerer på tværs af dine kanaler, så du bedre kan målrette CX-indsatsen i hvert trin af deres kunderejse.
Få indsigt som du kan handle på i dine digital kanaler og mål ROI i hver fase af kundelivscyklussen – fra opmærksomhed til erhvervelse, konvertering, fastholdelse og loyalitet.
Se og forstå hvad dine kunder laver på hvert trin af kunderejsen.
Stærke dashboards til analyse, rapportering og effektmåling på kampagner og kundeadfærd på tværs af kanaler.
Brug prædiktiv analyse med anbefalinger til udvælgelse af målgrupper, så din kommunikation bliver mere personlig, relevant og effektfuld.