Hvor langt er din virksomhed på rejsen mod
Omnichannel og AI-drevet vækst?

Der er stort potentiale i at drage strategisk nytte af Omnichannel og AI

Ved brug af Omnichannel marketing kan du skabe stærke og sammenhængende kunderejser, som øger din konvertering, salg og kundeloyalitet.

#OmnichannelForBusiness er en metode, der hjælper med at adressere og vurdere din virksomheds fremskridt i arbejdet med Omnichannel Marketing.

Via det digitale værktøj gives der et overblik over jeres Omnichannel modenhed, og det gør det muligt at identificere og prioritere indsatsområder.

Få målt din Omnichannel modenhed

Kilde: “Make it all about me” af Rasmus Houlind og Colin Shearer (LID Publishing, 2019).

Det kræver handling og indsigt at mestre omnichannel markedsføring

Omnichannel markedsføring bringer virksomheder tættere på forbrugeren. Men først når man ved, hvor indsatser skal foretages.

Med #OmnichannelForBusiness kan du sikre, at du kan fokusere din indsats dér, hvor det gør den største forskel for organisationen.

#OmnichannelForBusiness er udviklet et Networked business i samarbejde med Dansk Erhverv, Dansk Industri, Erhvervsstyrelsen og CBS. Målet er at modne danske virksomheder gennem digitaliseringsinitiativer.

Fluid har mange års erfaring med rådgivning omkring data til marketingformål og er certificeret OmnichannelForBusiness partner. Via det digitale værktøj kan vi give din virksomhed en indsigt, som gør det muligt at identificere og prioritere indsatsområder på jeres Omnichannel rejse.

OmnichannelForBusiness værktøjet er bygget op omkring kundemålskiven; en metode til at adressere og vurdere din virksomheds fremskridt i arbejdet med Omnichannel marketing. Din virksomhed kortlægges indenfor 6 discipliner:

  • Kundegenkendelse og permission
  • Dataopsamling
  • Dataanalyse og AI
  • Kommunikation og service
  • Effektmåling
  • Organisering
Få målt din Omnichannel modenhed

Seneste nyt

Digital marketing
News

Hvor langt er du på rejsen mod Omnichannel og AI-drevet vækst?

Fluid har mange års erfaring i at arbejde med brugen af data til marketingformål på…
News

Fluid støtter Børnehjertefonden

Fluid har indgået partnerskab med Hjerteforeningen og støtter op omkring forskningen i medfødte hjertesygdomme hos…
Omnichannel
News

Omnichannel marketing

Vejen til køb i dag er noget af en labyrint, og en af de faktorer…
Boxer logo
Cases

Boxer får best-in-class Lead Management løsning

”Fremragende løsning, som mange virksomheder der arbejder med leads vil kunne få gode resultater af.”…