Hvor langt er din virksomhed på rejsen mod
Omnichannel og AI-drevet vækst?

Få overblik over hvordan din omnichannel strategi kan optimeres

Der er stort potentiale i at drage strategisk nytte af Omnichannel og AI

Ved brug af Omnichannel marketing kan du skabe stærke og sammenhængende kunderejser, som øger din konvertering, salg og kundeloyalitet.

#OmnichannelForBusiness er en metode, der hjælper med at adressere og vurdere din virksomheds fremskridt i arbejdet med Omnichannel Marketing.

Via det digitale værktøj gives der et overblik over jeres Omnichannel modenhed, og det gør det muligt at identificere og prioritere indsatsområder.

Få målt din Omnichannel modenhed

Kilde: “Make it all about me” af Rasmus Houlind og Colin Shearer (LID Publishing, 2019).

Det kræver handling og indsigt at mestre omnichannel markedsføring

Omnichannel markedsføring bringer virksomheder tættere på forbrugeren. Men først når man ved, hvor indsatser skal foretages.

Med #OmnichannelForBusiness kan du sikre, at du kan fokusere din indsats dér, hvor det gør den største forskel for organisationen.

#OmnichannelForBusiness er udviklet et Networked business i samarbejde med Dansk Erhverv, Dansk Industri, Erhvervsstyrelsen og CBS. Målet er at modne danske virksomheder gennem digitaliseringsinitiativer.

Fluid har mange års erfaring med rådgivning omkring data til marketingformål og er certificeret OmnichannelForBusiness partner. Via det digitale værktøj kan vi give din virksomhed en indsigt, som gør det muligt at identificere og prioritere indsatsområder på jeres Omnichannel rejse.

OmnichannelForBusiness værktøjet er bygget op omkring kundemålskiven; en metode til at adressere og vurdere din virksomheds fremskridt i arbejdet med Omnichannel marketing. Din virksomhed kortlægges indenfor 6 discipliner:

  • Kundegenkendelse og permission
  • Dataopsamling
  • Dataanalyse og AI
  • Kommunikation og service
  • Effektmåling
  • Organisering
Få målt din Omnichannel modenhed

Seneste nyt

Forbind RubiqCloud med LeadDesk og sæt strøm til dine Telemarketingleads
News

Forbind RubiqCloud med LeadDesk og sæt strøm til dine Telemarketingleads

LeadDesk udvikler Callcenter-software til både udgående og indgående salg. RubiqClouds integration til LeadDesk gør det…
multichannel vs omnichannel
News

Hvad er omnichannel marketing?

Omnichannel marketing er integrationen og samarbejdet mellem de forskellige kanaler, en virksomhed bruger til at…
Farve psykologi
News

Hvilken rolle spiller farver i e-mail marketing

Kan de farver, du bruger i dit e-mail design, have en indflydelse på e-mail målinger,…
News

10 tips til e-mail indhold der fanger opmærksomheden og engagerer dine læsere

Hvordan skaber du iøjnefaldende e-mails, der fanger opmærksomheden i dine abonnenters indbakke, forbedrer leveringsevnen og…