Få en rapport om personalisering i realtid

By 12. februar 2021marts 2nd, 2021Acoustic
Personaliserinsmetode

Ægte real-time personalisering – hvor langt er din virksomhed kommet?

Forstå de forskellige aspekter af personalisering i real-time, så du kan opbygge en effektiv strategi og handlingsplan for jeres real-time personalisering. Besvar et par grundlæggende spørgsmål for at afdække og forstå.

  1. Hvem er kunden / lead (og hvor meget ved I om dem?)
  2. Hvad skal personaliseres?
  3. Hvor sker interaktionen (og hvor forbundet er den med jeres markedsføringsindsats i andre kanaler)?
  4. Hvornår træffes personaliseringsbeslutningerne?
  5. Hvordan vælges det personlige indhold?
  6. Hvorfor er personalisering i realtid vigtig?

Personalisering vokser i takt med at virksomheder stræber efter at imødekomme kundernes forventninger til en mere tilpasset og relevant oplevelse.

Når det bruges effektivt, kan fordelene ved personalisering være enorm – øget salg og omsætning, forbedrede online konverteringsrater, hvilket øger den gennemsnitlige ordreværdi, der er med til at drive krydssalg og opsalgsinitiativer, styrkelse af kundeloyalitet og fastholdelse af kunder.

Endnu mere virkningsfuldt end bare personalisering, et koncept, som mange marketingfolk har været fortrolige med i årevis, er den nyere idé om realtid personalisering.

Hvad er personalisering i realtid? Det er ikke bare at træffe forhåndsbeslutninger om, hvilken besked en kunde vil se næste gang du interagerer med dem. Det handler i stedet om at være forberedt på at træffe en beslutning under en live interaktion. Hvilken personlig besked skal præsenteres i det øjeblik.

Så hvorfor er personalisering i realtid ikke allestedsnærværende? Mens mange marketingfolk diskuterer personalisering, og nogle begynder at tale om personalisering i realtid, kan det betyde forskellige ting for forskellige mennesker.

Nogle marketingfolk fokuserer mere på inbound kommunikation, andre på outbound Markedsføring. Andre fokuserer på en bestemt kanal såsom e-mail eller website interaktioner.

Sandheden er, at mange marketingfolk fokuserer på bare en dimension, uden at forstå det fulde omfang af, hvad personalisering i realtid betyder.

Denne e-bog fører dig gennem de centrale spørgsmål, der definerer aspekterne i personalisering i realtid. Aspekter der skal overvejes når man bygger en marketingstrategi, der inkluderer denne praksis.

Kilde: Acoustic Loyalty 2.0 Copyright © 2020 Acoustic, L.P. All rights reserved.

Vil du høre mere, så kontakt os:

Telefon: 25652651

E-mail: VB@fluid-solutions.dk

Vær sikker på ikke at gå glip af en opdatering og følg os på Linkedin og Facebook.