Sinnerup målretter kommunikationen

By 30. April 2018 Cases, RubiqCloud
Den øgede mængde af personaliseret indhold har medført, at kunder har vænnet sig til en mere strømlinet og persontilpasset kommunikation. Fluid har hjulpet Sinnerup med at anvende deres kundedata, så de kan foretage relevant og målrettet markedsføring til kunder og leads.

Skrevet af Fluid

Fluid har leveret en løsning der hjælper Sinnerup med at kommunikere direkte til den enkelte forbruger, og tilbyder personlige, individuelle oplevelser for deres kunder, så de føler dialogen foregår en til en. Dette betyder samtidig, at kunden udelukkende vil blive præsenteret for det indhold, der er relevant for dem.

RubiqCloud gør det muligt for kunderne at vælge de interesser, de ønsker nyheder omkring, via. en sign-up formular og ”min side” med præferencer. Samtidig kan man som kunde vælge hvilken kanal man vil kontaktes på, herunder SMS, E-mail eller brev. RubiqCloud er ligeledes integreret til Sinnerup’s CMS og E-mail system, hvilket betyder at de let kan beholde deres nuværende systemer.

Målrettet kommunikation

Løsningen betyder bl.a. en optimering indenfor katalog udsendelse, da Sinnerup nu kan nøjes med at sende til kunder, der har valgt denne mulighed som præference. RubiqCloud håndterer samtidig samtykke til specifikke formål, som f.eks. tilvalg af konkurrencer eller lign.

Med RubiqCloud har Sinnerup let kunnet visualisere data om deres kunder, og dermed føre en mere personlig markedsføring, der sikrer bedre fastholdelse af kunden og en længere dialog mellem forhandler og køber. For Sinnerup betyder dette en større chance for succes, fordi besøgende vil blive præsenteret for netop det indhold, de er interesseret i.

Hos Fluid tilbyder vi løsninger der hjælper med at få styr på samtykke på tværs af kanaler, til både små og store virksomheder. Kontakt os for et uforpligtende møde, for at høre mere om vores platform RubiqCloud.

Tel: +45 25 65 26 54
E-mail: contact@fluid-solutions.dk