Stærke marketingkræfter til Fluids bestyrelse

By 22. januar 2020november 10th, 2020News

CMO i Visma e-conomic, Troels Skjelbo er trådt ind i Fluids bestyrelse. Han bidrager med erfaring fra både kunde- og bureauside samt erfaring fra bestyrelsesarbejde.

Med Troels Skjelbo’s indtræden i Fluid A/S bestyrelse den 1. januar får Fluid, der beskæftiger sig med data management og marketing automation, ikke bare en stærk marketingprofil, men også en mand, der har erfaring fra både kunde- og bureausiden samt fra flere bestyrelsesposter.

Troels Skjelbo har de seneste fem år arbejdet som CMO hos Visma e-conomic. Før det har han som Vice President hos TDC Group været ansvarlig for alle online aktiviteter hos YouSee, TDC, Telmore og TDC Business. På bureausiden tæller bl.a. ansættelser hos In2Media (nu Charlie Tango) og Responsive.

Med en stærk baggrund fra digital og datadrevet forretningsudvikling og kommunikation har Troels Skjelbo stor indsigt i Fluids forretningsområde, siger Fluids adm. direktør Niels Christian Møller:

”Vi er i Fluid digitale som udgangspunkt, men Troels’ tilgang til, at digital transformation skabes ved at ændre den måde, man arbejder på, tror jeg er helt rigtig. Samtidig kan vi trække på hans brede erfaring fra branchen,” siger Niels Christian Møller.

Troels Skjelbo ser frem til at bidrage til forretnings- og resultatudviklingen hos Fluid:

”Jeg glæder mig rigtig meget til at bringe mine kompetencer i spil i Fluids bestyrelse og i samarbejdet med Niels og ledelsen. Fluid er utrolig stærke til at arbejde med komplekse datadrevet omnichannel kommunikation, og jeg ser meget frem til at være en del af teamet”.